Narzędzia Google

Narzędzia Google

Dbamy o Swoich Klientów, dlatego w standardzie instalujemy zaawansowane narzędzia statystyczne i diagnostyczne: Google Analytics oraz Google Webmaster Tools. Dla każdego Klienta tworzymy konto @gmail.com niezbędne do korzystania z tych usług.

 

Dzięki, tym narzędziom można analizować przepływ użytkowników w witrynie oraz ich zachowanie. Dane w ten sposób pozyskane pozwolą w łatwy sposób zidentyfikować obszary strony do optymalizacji lub poprawy funkcjonalności strony. Instalacja na samym początku tworzenie strony oszczędza tygodni/miesięcy zbierania danych w przyszłości

Google Analytics

Dzięki Google Analytics można między innymi dowiedzieć się skąd trafiają na stronę odwiedzający, czy są to stali odwiedzający czy na stronę przypływają nowi użytkownicy. Google Analytics pozwala w ten sposób sprawdzić np. skuteczność kampanii reklamowych - liczby pokażą który kanał jest odpowiedzialny za napływ nowych użytkowników.

Google Analytics to również narzędzie, które pokazuje przepływ użytkowników wewnątrz strony - od informacji ile czasu spędzają na stronie lub które linki klikają na stronie do informacji na jakiej podstronie opuścili stronę.

 

Search Console

Google Webmaster Tools (Search Console) - to specjalne narzędzie dla webmasterów, które monitoruje pozycję witryny w wyszukiwarce. Webmaster zyskuje informację o tym jak Google widzi stronę i ile razy link został wyświetlony w wynikach wyszukiwania Google, dla jakich fraz oraz ile razy został kliknięty.

Tworząc strony internetowe opieramy się również na kolejnym genialnym narzędziu od Google dla developerów - Page Insights  - to narzędzie służące do optymalizowania wydajności i jakości strony. Dążymy do tego by nasza strona spełniała wymagania Google do jakości strony w minimum 80% dla Laptopów i PC, a dla urządzeń mobilnych w 90%